رویدادها آرشیو خبر ها
انتقادات علیه بوفون بی رحمانه اسـت

انتقادات علیه بوفون بی رحمانه اسـت

آندره بارتزالی مدافع ملی پوش یوونتوس که در اکثر بازی های یووه در ترکیب اصلی قرار دارد و بازی های خوبی هم به نمایش می گذارد درباره شرایط یوونتوس و بازی با رئال مادرید می گوید .

بازی با رئال ؟

" من فکر می کنم آن یک بازی بزرگ و زیبا بود . در یک ورزشگاه زیبا و مقابل تیمی بزرگ . به نظرم ما بازی خوبی مقابل رئال انجام دادیم اما از نتیجه ناراحت هستیم ولی عملکرد خوبی در بازی داشتیم "

بازی با جنوا ؟

" این یکی از چالش های مهم ما خواهد بود . ماهمگی آماده خواهیم بود برای یک نمایش خوب و بدست آوردن 3 امتیاز مهم مقابل جنوا بعد از شکست در فلورانس "

" ما نشان دادیم که می توانیم با رئال مبارزه کنیم . آن ها بازیکنان بزرگی دارند اما ما توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم اما در بازی های بزرگ برای پیروزی لازم است که از فرصت ها استفاده کنیم "

" میل و انگیزه ما همچنان وجود خواهد داشت . ما از هیچ تلاشی دست نمی کشیم اما باید شرایط را دید . ما به دلیل بازی های ملی مصدومانی در تیم داشتیم که همه آن ها از بازیکنان مهم ما بودند . شرکت نکردن در بازی های ملی هم امکان پذیر نیست و مصدومیت بازیکنان ملی پوش کار را برای تیم ها سخت می کند "

" ما نیاز داریم که اشتباهاتمان را کم کنیم . در 2 سال قبل جام های مهمی را بدست آوردیم و به اهدافمان دست یافتیم اما اکنون اشتباهاتی را مرتکب می شویم که باید از آن ها جلوگیری کنیم در بازی یک شنبه "

" من نسبت به گذشته با تجربه تر شده ام و مطمئنا اشتباهات کمتری هم دارم . در زندگی حرفه ای غذای مناسب و استراحت برای بدست آوردن شرایط بسیار مهم است . با تجربه ای که دارم می خواهم شانس پوشیدن پیراهن یووه را همچنان داشته باشم و این برای من بسیار مهم است "

" ما در لیگ قهرمانان در مرحله برگشت دو بازی را در خانه خود انجام می دهیم و باید در یک بازی با استانبول برویم . ما مطوئنا در 2 بازی خانگی و حتی در بازی مقابل گالا هم برای پیروزی می جنگیم . اما اگر می توانستیم در زمین مادرید 1 امتیاز کسب کنیم شاید شرایط به نسبت آسان تر بود "

" مطمئنا پیروزی لذت خاصی برای ما دارد . چه در لیگ و چه در اروپا . لیگ قهرمانان اروپا یک رویای خوب برای ما است و برای ادامه دادن این رویا تلاش می کنیم . بعد از لیگ قهرمانان و کالچو جام جهانی وجود خواهد داشت . مطمئنا اگر ما موفق به کسب سومین اسکودتو پیاپی شویم هم برای خودمان و هم برای تاریخ یوونتوس جالب خواهد بود . من فکر می کنم که برخی از اشتباهات ما نسبت به فصل پیش بیشتر شده و باید برای کم کردن آن ها تلاش کنیم "

" پوشیدن پیراهن یوونتوس مسئولیت و وظیفه سنگینی را بر عهده خواهد داشت . یوونتوس در این 2 سال شرایط مناسبی را پیدا کرد و به دوران با شکوه خود بازگشت . در یوونتوس بازیکنان بزرگی بودند و برای پوشیدن پیراهن یووه باید سخت تلاش کرد و آموخت . من سعی می کنم که در یوونتوس با نهایت تمرکز و دقت بازی کنم زیرا در مقابل حریفان هرگز اجازه اشتباه نخواهید داشت "

" در فصلی که در ادامه بازی های جام جهانی وجود دارد بازی کردن مقابل بازیکنان بزرگ و قدرتمند مهم خواهد بود . یکی از آن ها رونالدو بود که در آخرین بازی مقابل آن بازی کردم . قرار گرفتن در برابر همچین بازیکنان قدرتمندی در اروپا برای موفقیت بیشتر در جام جهانی و پیشرفت شخصی بازیکن بسیار مهم است."

" امیدوارم که در جام جهانی در ترکیب آتزوری قرار بگیریم زیرا با پوشیدن لباس ایتالیا مسئولیت مهمی که نصیب من می شود و تاریخی که این کشور و لباس دارد را احساس می کنم و می دانم که این برای همه از جمله بازیکنان-مربی-مردم مهم است "

" ما برای اسکودتو سوم تلاش می کنیم . زیرا آن در تاریخ یووه مهم خواهد بود . و در لیگ قهرمانان ما به رویایی که خود و هوادارانمان داریم ادامه می دهیم و با امید به آن تلاش می کنیم . زیرا می دانیم در اروپا تیم های قدرتمند زیادی وجود دارند "

القاب شما , مانند The Wall و La Roccia ؟

" من از این القاب شوکه و هیجان زده شدم . و فکر می کنم این پاداش لذت بخشی است که در مقابل عملکرد خوبم در یوونتوس طی سال های گذشته داشتم , دریافت کردم "

" بازی کردن در خانه و در کنار هواداران یک مزیت خوب برای ما محسوب می شود و برای ما همیشه مهم است . زیرا ما در خانه همیشه طرفداران را در کنار و موقعیت نزدیک خود داریم و این باعث تحریک بیشتر ما می شود "

" من فکر نمی کنم که ما در دفاع نیاز به پیشرفت داشته باشیم . جایی که در سال های گذشته خیلی کم متزلزل نشان دادیم و تحت فشار قرار گرفتیم . ما تنها باید با تلاش بیشتری سعی کنیم که ضعف ها را پوشش دهیم "

" اما مطمئنا تیم های حریف شما را در طی چند فصل مورد آنالیز و بررسی قرار خواهند داد و ما باید در طول بازی تمرکز خودمان را افزایش دهیم تا کمتر اشتباه کنیم "

انتقادات از بوفون ؟

" واقعا متاسفم برای این انتقادهایی که از بوفون می شود . کسی که تاریخ را در ایتالیا ساخته و کسی که همیشه یکی از قوی ترین ها در دنیا بوده . اما به ناگهان انتقادهایی در مورد او می شود که می تواند به او ضربه بزند . با این حال من دلیل این (انتقادات) را اهمییت بالای او می دانم و با این انتقادات و همجمه هایی که علیه او سرازیر شده او توانستـه با شخصیت بزرگ خود به یک بازیکن و دروازه بان قدرتمند و بزرگ تبدیل شود "

رم ؟

" من آن ها را تیم بسیار خوبی می بینم . تیمی که شور و شوق و انگیزه زیادی دارد و به صورت متحد برای بدست آوردن افتخار تلاش می کنند و بالاتر از همه ما نیز قرار گرفته اند . رم مانند ناپولی با انگیزه ظاهر شده و فکر می کنم جدال قهرمانی در مقایسه با سال های گذشته با تیم های بشتری انجام گیرد "

مدعیـان اروپا ؟

" من فکر می کنم که بایرن مونیخ و بارسلونا اکنون از بقیه تیم ها قدرتمندتر و مجهزتر باشند"

سیمونه په په ؟

" په په شرایط بهتری دارد و دوباره همراه با ما شروع به تمرین کرده است . بنابراین ما امیدواریم که به زودی بازگردد و ما را یاری کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: